skip to Main Content
Як досягти взаєморозуміння між працівником і роботодавцем?

Як досягти взаєморозуміння між працівником і роботодавцем?

Працівник повинен сам собі скласти оцінку як фахівцеві з позиції, що вміє робити і чого варта така робота на ринку праці. Якщо ж претендент не спроможний сам себе оцінити, то роботодавцеві це зробити одразу виявиться неможливим. Тільки сам кандидат повинен довести до відома керівника, чим він буде корисним компанії і на яку зарплату розраховує за конкретні результати роботи.

Із свого боку роботодавцю, окрім всіх інших питань необхідно з’ясувати наявність наведеної самооцінки у кандидата. Без неї досить складно визначити мотивацію до виконаних професійних обов’язків.

З перших днів роботи, роботодавець не повинен давати кандидату занадто складних завдань, а обмежити виконанням трудових обов’язків, які не завдадуть шкоди компанії. А також потрібно намагатись оцінити працівника в аспекті його загального сумління і ставлення до роботи.Обов’язково прослідкувати, щоб ставлення колег та наставників було максимально коректним по відношенню до кандидата. Тільки в стерильних умовах можливо проведення професійної здатності майбутнього спеціаліста.

Back To Top